30/1-10 Lördag!

  Hejsan. Efter lunch så klädde jag på mig varmt(trodde jag) och sen så stack jag till Cicci. Vi gick ut och fota vid hemlingby och så, men efter ett tag så var vi TVUNGNA att gå in till henne och bada fotbad, eftersom det var så himla kallt! Våra tår och fingrar tappade känseln. Och det var väldigt läskigt   .   Det satt i länge. Och inte så bra kanske, eftersom jag är förkyld. Sen så gjorde vi inte så mkt hos henne. Sedan gick jag hem och gjorde i ordning te och kollade på en film som mamma höll på att kolla på. Sen så fortsatt jag på en bilduppg, och jag blev klar! :D Den höll jag på med i två dagar haha för de var ganska svårt tyckte jag. Så nu håller jag bara på att färglägga den. Senare så åt jag lax & pressad potatis, vilket i like. Och senare på kvällen så blev det final i robinson. Hans blev en vinnare. Men jag tyckte att några andra, en gubba vad han nu heter var en värdig vinnare. Men hans hade ju vunnit mkt å så , så det spelade inte så stor roll egentligen.

Now is come pictures on Cecilia and on the nature!  And warning för blåa bilder. Men jag orkar inte redigera dom , kanske blir en annan gång så ni får se dom såhär.



Hohho bor björnen här?









Bella like this picture on Cecilia Knutsen.









Tänk så mkt snö det har kommit!



Mina fötter.



Okejokej de liknade inte de det skulle föreställa , så ni får använda fantasin lite.







Ser ni att lilla trädet bildar ett jesuskors? xD




















Natur | |
#1 - - cecilia:

Jättefina bilder!:)

#2 - - Svar till Cecilia:

Man tackar! :D

Upp