Pluuuuuuuuuuuuuuuuugg :´(

 Tjing tjong!
På träningen igår så trodde jag helt ärligt talat att jag skulle dö! Vi sprang uppför den här långa backen typ 8 gånger och sedan direkt efter så skulle vi springa 2 km. Och jag tror jag har fått lite bättre tid förr, för hade inte tränat på två veckor, och det kändes verkligen, för jobbigt var de!
Imorse blev jag hämtad tjugo över sju. När vi kom dit så åt dom frulle efter ett tag. När vi hade klätt på alla så tog jag å Idis rast, och åt mackor. Sedan så kollade vi när två barn höll på med limpistolen, vi gick aldrig ut idag. :)
Vi tog också en rast då vi åt lunch. I personalrummet. Jag tog maten som dom serverade där å de var gott. :) Tycker de e mysigt när man går förbi kökstanten då hon står å lagar mat på spisen. Sedan har vi inte gjort så mkt mer som jag behöver skriva. Tyvärr så var min beundrare Tage sjuk idag, men då fick ju andra lite mer chans att leka med oss. Och jag tror jag har blivit galen, har fått barnsånger i huvudet. :S

Slutade iaf tidigt, halv två! :D Fick skjuts hem. Mellis. Plugga, intensivt i en tim iaf men skulle behöva plugga mer, men orkade inge mer. Har lagt bredvid datorn lite plugg som jag tänkte träna på medans jag sitter här, men orkar inte lära mig dom! 
Snart ska jag käka och sedan byta om för ikväll så är de träning 18.30-20.00 på Borges. Då antar jag att vi ska springa runt där ute i västarna, ca.30 min och sedan vara inne och träna. Vi får väl se vad vi gör.

Och jag saknar mina kompisar har jag kommit på! :( ...För jag har ju inte träffat dom på snart en vecka. Imorn är de fredag, vilket jag ser fram mot för då får man relaxa lite. Och slutar ett.      

 Lägger in väldigt gamla bilder sen i somras, och bla. dom saknar jag. :D



 

Jättedålig bild, men den är jättegammal och kul hade vi när vi gjorde den + att vi klippte ut dom på min kamera.
Prao | |
#1 - - Louise:

BORGIS inte borges!!! puss på dig;)<3

#2 - - Till Louise:

Jag säger så! Har aldrig hört nån annan sagt borgis! :) Kram. <3

Upp