Nu drar jag...

 Hej skoldagen var bra. Eller bra och bra det är såååå SKÖNT att vi har lov nu! :D:D:D:D:D:D: Hihihih jag är glaaaa!
Hade ett svenskaprov idag som vi hade glömt bort att vi skulle göra, å de tog mer än en timme att göra. ;O Men tror de gick bra. (:
Och vi kunde inte åka skridskor idag för de hade kommit så mkt  snö, så vi fick kolla på 2 filmer som vi sedan ska ha prov på. Orkar inte berätta nå mer å har inte tid. Men sluta sent gick hem en bit med Jessika, Julia, Sofia, och Matte. Iaf så stack jag, jessika och sofia hem till mig  och jessika var så snäll och fixa min blogg. TACK SÅ MKT! För er som undrar så är den inte klar riktigt än bloggen, men det går sakta men framåt. Nu har vi ia fixat min header&bakrund mm.

 Nu är alla hemma hos sig. Jag har ätit tacos till middag :D musmmusmsmuuuuuums och nu ska jag gå till Jessika för att jag Jessika, Julia och Carro ska kolla på twilight 2 - New Moon, jag har inte sett den men den är nog bra. Men nu måste jag gå bilder kmr sen imorn elr nåt. :DDD <33 Nu väntar Jessika & Carro och så får vi se när Julia kmr hejdåååååååååå!

Ha ett bra lov! :D

 
Skoldagar | |
Upp