Ett stort bildlass!

Igår hade jag ortoligt roligt, med Carro, Jessika & Julia. Mkt skratt. Vi hade lite krångel med filmen i början så vi sjöng singstar och så. Men sen så gick de. :D Filmen var jättebra, men den var 2,5 tim lång nästan lite för långt. Och sofforna var så sköna så man nästan somnade. Jessika hade nämligen ett biorum, med bioduk och biosoffor som man kunde fälla ut så det nästan vart som en säng. Ja skönt var de, så där tillbringade vi hela kvällen. Det måste vi göra om! :)
Och vi proppade såklart i oss chips och läsk, tack snälla Jessika för kvällen. Jag kom hem vid elva, och dimmigt var de när jag gick hem så jag inte såg husen, men det var ju bara några hundra meter jag gick. Nu kommer det ett bildlass från igår. Och alla bilder är inte så seriösa.










  

Haha jag hade tre glasögon på mig, två fejk och ett par riktiga. ^^











Julia du är fin i uppsatt,inte sant Carro & Jessika?









HAHAHAHAAH för bilden. Förlåt , men var bara tvungen att lägga ut den. Döda mig inte. Det är ditt fel Julia. xD







gud vad julia dansa, vad hade du druckit julia?





Suddig bild



okejokej jag var tvungen at bjuda på en bild, fråga mig inte vad jag gör :O
Nej nu måste jag duscha och sedan får vi se vad jag hittar på , tjing tjong!
Porträtt | |
#1 - - carolina :D:

trots dom väldigt fina bilderna på mig.............

hahaha

så hade jag kul! :DDDDD

#2 - - J E S S I K A:

HAHAHA! det var superduperoligt bella! och det måste såklart göras om! hahha, kolla på bilderna, hahhahah :D:D:D varsågod, roligt att du ville vara med oss:*

#3 - - till carolina och jessika:

Jessika:jaaa vi hade de så kul, haha bilderna ja. Och tack för att jag fick vara med er! :* <3



Carro: hahah Carro, du är jättefin ju, titta hur jag och vi andra ser ut då. Väldigt osäriösa. Och jag hade de kul också,det måste v göra om. :D <3



Båda: puss på er (:

#4 - - J E S S I K A:

hihihi, kolla första bilden då! gud! hahha, jag usch! jag kan aldrig se normal ut! bajs!:OOOOO

#5 - - Till jessika:

LÄGG AV JESSIKA! :D <3

Upp