premiär åket i backen

..Japp så var det premiär åket i backen i k-berget. Sjukt kul, men det var sjukt kallt. Mina fötter tappade känseln och gjorde ont och likaså med fingrarna. Jag måste köpa nya vantar! När jag gick in i bilen så gjorde det ont i tårna/fingrarna. Mobilen blev helt fryst. Det var -10 grader och det var nästan för kallt för att åka skidor.
Kanske df det inte var nå folk där?
När vi kom hem så va kusin Marie här. Vi spelade kinect mm.

Jag älskar att åka slalom!
Nu ska jag städa lite i mitt rum som måste göras...usch hatar att städa..
Sedan kanske jag drar på nån film elr se på tv, who knows ;)

 
Imorn blir det kul för då är det nyår. Då ska vi få främmande, två familjer ska komma hit.
Det blir jätteroligt. Det ser jag fram emot. Och klockan tolv(första januari) så fyller pappa år.
Och just det min kusin fyller år imorn också, så vi ska väl dit..

 

Övrigt | |
#1 - - Frida:

- Mm, med dig?

Upp