skämtinlägg

   
inte så bra å ha blixt jag vet. Jag lägger nästan aldrig upp fjortisbilder/bilder på mig själv...men jag visste att en sån här bild skulle..

..komma. javisst Bella tortyr! Haha skämt inlägg, men man måste väl få skämta ibland?
åhh de e så fjantigt när man ba lägger in bilder på sig själv å bla bla bla..
typ "jag är den snyggaste som finns"  fattar inte ens hur man kan gilla sig själv å tycka att man e snygg. Jämt när ja ser en bild på mig själv så finns de tusen saker ja kan klaga på. De är för att jag är mig själv liksom, om ja ser en bild på en kompis så tkr man den är så fin!

Iaf i måndags (igår) så hann ja inte göra så mkt efter skolan. Sluta rätt så sent. När ja kom hemma så va älskade kusin Marie  här, men vi hann bara prata en snabbis innan hon gick. Sen fixa ja lite disk. Och efter maten så kom Ida och vi jogga 2an och prata medans.  Hurtiga? Nej inte precis, känner mig fortfarande som ett "fetto."
har inte kommit igång än riktigt..
Och sen var jag trött och skrev ett snabbt inlägg här

Flams | |
Upp