Bilder från fotostudion

  

 









En spegelvänd. Man kollade neråt i den


Jag fick prova en riktig hasselblad. Det är en proffskamera, som fotograferna använder till porträtt och så. Jag fick prova att ställa skärpan.








Detta var kl halv sju på kvällen typ och det var då nästan 20 grader i skuggan! Helt sjukt! :D





jag älskar doms hus.

Kort om dagen: efter lunchen så hann jag bara mä Monki & designtorget. Det tog 5 min & sen var det shoppat på Monki. Det köptes ett linne. Efter de så blev de taxi till Charlotte. Hoho man kan säga att hon är kändis. För hon fotar allt möjligt. T.ex. Babsan, Ola Salo, Carolina Gynning, Eva Attling smyckerna, bilder till synsam, bilder till bak/kokböcker. Det var asballt att se en riktig studio. fick se/prova olika kameror & se en kamera som var kopplad till datorn. Och dataskärmen var lika stor som en tv. Vi var där i typ två tim. 

Sedan blev de modellbilder hemma. Dom kmr imorn när jag har tid.
Sen  skulle jag gå ut mä nixon , men han vägra så de blev att matte fick förlja med också.
Sedan blev det grillad mat. Och sen datorn & nån slags chokladpudding?
Nu ska jag gå till dom andra innan jag sussar SÖTT!

HÅLL UTKIK FÖR UPPDATERING, FÖR DE BLIR MKT NU!
Bellas resa/prao i Malmö | |
Upp