28/11-09 lördag

                           Lördag

Vaknade av att en helikopter åkte precis över vårat hus.Då var klockan typ kvart i nio. Sedan så sölade jag lite,plocka ur disken&hoppade in i duschen. Nu är familjen på match.Och jag börjar bli lite sugen på lunch.Så ska nog äta från gårdagen(momors lasange) mmm...!
Planerna idag är att ta det lugnt eftersom jag fortfarande har lock & ont i halsen & ont i ryggen. Och nyser gör jag också lite.Och när jag typ sväljer eller jäspar så brusar de till i örat. Toppen. :)

Men så här är det att nu ska jag gå å käka.Sedan när familjen kmr hem så blir det kanske twilight första filmen,efetrsom jag inte har sett den,och inte har en aning om vad den handlar om. Men vi får se.Jag vill iaf det.Kanske att jag pluggar lite...för på tisdag har jag no-prov och jag har inte tränat ett dugg hemma. Men man borde ju kunna de,eftersom vi har hållt på med det länge & tränat på lektionerna.Och sedan klockan fem så ska hela familjen till lekerol arena,och kolla på hockey
,och det var inte igår om jag säger så. Så det ser jag fram imot. Har inte varit där sen förra året typ. Och ikväll så är det robinson på tv, såg det typ inte förra veckan. Så vi får se om det är bra. :)

Och håll ögonen öppna, för det blir säkert upptadering, när jag har varit på matchen eller nåt. Undrar vilka som vinner. Brynäs eller Luleå . Jag håller på Brynäs!

Jaja vi ses. Kram! 

Jag bjuder på en bild. Så här får ni lite julstämning! Och jag vet jag är tokig! :)


 
| |
Upp