30/12-09 har vart hos frissan :)

  Gick upp tidigt tog bussen 08:45 för skulle möta mamma och vi klippte oss. Så mitt hår doftar gott nu. Jag älskar mitt hår när de är platt och nyklippt...
 Det var roligt å va på stan för att det var väldigt lugnt, affärerna hade inte öppnat än och så. Efter frissan så stack vi och kolla på tapeter. Så nu har vi lånat hem böcker. Det blev nästan bestämt. För att jag ska ju göra om mitt rum. Så vi har lide idéer och jag ska ha en stor klocka verkar det som som man sätter fast. Det är som klistermärken , och den var jättecool för dom hade den på tapetaffären. Sen åkte jag hem. Nu sitter jag här och undrar vad jag ska göra idag. Ingen kompis är hemma...
Ja, vi får se vad dagen går bort. För kunde inte träna. Och det var en speciell träning typ vattengympa på fjärran, men så kunde jag inte vara med. :(     Men det känns som förkylningen håller på sliter ur mig snart, snart, snart....men jag HOPPAS det!   För jag känner att det inte riktigt är borta tyvärr. And it sucks!

Nu ska jag nog ringa Ida och kolla om hon har kommit hem från träningen. Kanske vill hon vara med mig? ;)  Ja, vem vet...

I allafall så har jag tagit bort musiken  i hunden.  Det var lite drygt när de kom hurtful-låten när man jämt gick in på min blogg. Men hunden får sitta kvar där fint och vifta på sin svans, tills bättre tider. Eftersom jag gillar hundar. Och jag kanske lägger in musik sen nån gång. Men nu har jag lust att vara utan. Ni får lyssna på eran egen musik. :)
Och snart är de väl dags för en ny header....hmm...jag får tänka ut nåt bra.

Ses♥
| |
Upp